Seekordses TV3 tarbijasaates «Kaua võib!» aitas Aivar Riisalu inimestel ametiasutustega asju sirgeks rääkida.
«Kaua võib!»: hiiglaslik mobiiliarve tekkis limiidist hoolimata
Vello läks turule kapsaid ostma ning parkis auto sinna, kus märgi järgi võis tasuta parkida. Umbes kümne meetri kaugusel oli märk, mis näitas kesklinna tasulist parkimisala.
Tagasi tulles oli aga kojameeste vahel trahvikviitung 480 kroonile. Vello maksis trahvi ära, kuid läks siiski Tallinna Transpordiametisse õiendama.
Selgus, et kogu kõnealune tänav on tasuline ja segadusttekitav märk polnud üldse nende pandud ning see võeti maha. Vello vaie rahuldati ning ta saab oma raha tagasi.
Tiia üheksa-aastane poeg tekitas ühe päevaga üle tuhande kroonise arve, kuigi paketil oli limiit 150 krooni. EMT esindaja selgitas, et lepingus on kirjas, et saldoseisu kontrollitase kord ööpäevas ja kui on tasulist teenust kasutatud lühema aja jooksul, siis saldostopp ei toimi.
Tiia tundis, et talle on tehtud ülekohut, sest lepingut sõlmides klienditeenidaja talle seda ei selgitanud.
EMT pakkus lahenduseks maksegraafikut ja 50-protsendilist kompromissi, millega Tiia nõus oli.
Töövõimetuspensionär Anneli soovis interneti teel digiallkirjaga pangakonto andmeid muuta, et raha läheks kellelegi teisele. Ta ei saanud seda teha ja pidi kohale minema ning kaks tundi järjekorras seisma.
Tallinna Pensioniametist selgitati, et väljamakseviisi muudatust teise isiku arvele ei saa teha interneti või posti teel. Kui soovid suunata oma pensioni kellelegi teisele, peab minema kohale või laskma notaril avaldus tõeseks kinnitada ja saata see postiga.