:format(webp)/nginx/o/2019/01/08/11701983t1h9dec.jpg)
Postimehe tarbijaportaali poole pöördus lugeja, kes on telekommunikatsiooniettevõttes Elisa pettunud. Elisa nõuab arvet meelde tuletava emaili eest tasu, kuigi kliendil oli teavituse saabumise ajaks arve juba makstud.
Postimehe tarbijaportaali poole pöördus lugeja, kes on telekommunikatsiooniettevõttes Elisa pettunud. Elisa nõuab arvet meelde tuletava emaili eest tasu, kuigi kliendil oli teavituse saabumise ajaks arve juba makstud.
Lugeja sõnul laekus talle 29. jaanuaril Elisalt email, milles telekommunikatsiooniettevõte teatas, et kliendile esitatud arve on tasumata ning olemasolev meeldetuletus läheb maksma viis eurot. Kliendi sõnul saadeti email välja tund enne südaööd, kuid ta oli arve tasunud juba sama päeva pärastlõunal.