Päevatoimetaja:
Sander Silm

Barbie lõi mitme aasta käiberekordi

Copy
Mehhikos pühakutepäeval tähistava surnutepäeva puhuks valminud Barbie nukud.
Mehhikos pühakutepäeval tähistava surnutepäeva puhuks valminud Barbie nukud. Foto: ALFREDO ESTRELLA/AFP/Scanpix

Barbie-nukkude müügitulu kasvas möödunud aastal 16 protsenti, 1,35 miljardi dollarini (1,11 miljardit eurot).

Barbie müük kasvas mullu üle maailma 16 protsenti tänu lapsevanematele, kes ostsid nukke kokku, et koroonapandeemia pidurdamiseks kehtestatud piirangute tõttu koju sunnitud lastele tegevust leida. Legendaarse nuku müügikäive oli nii suur viimati 2014. aastal, vahendas BBC.

Suuresti tänu Barbie müügiedule suurenes seda tootva mänguasjakontserni Mattel, millele kuulub rida teisigi brände, nagu näiteks Hot Wheels, käive kahe protsendi võrra, 4,5 miljardi dollarini, mis on viimase viie aasta parim saavutus. Aasta viimases kvartalis, mis hõlmab ka mänguasjade müügi seisukohalt üliolulist jõuluhooaega, kasvas ettevõtte käive koguni kümme protsenti.

Tagasi üles