AS Postimees Grupp (PMG) viib kõik oma raadiojaamad sõsarettevõttesse Duo Media Networks (DMG), mille alla läksid hiljuti ka PMG telekanalid.
Postimees Grupp viib raadiojaamad üle sõsarettevõttesse
Juriidiliselt toimub muudatus märtsi jooksul, kuid raadiote Kuku, Elmar, MyHits, Narodnoe Radio ja DFM juhtimise võtab Duo Media Networks üle juba kolmapäevast. Raadiote müügitiim jääb sarnaselt telekanalite müügimeeskonnaga Postimees Gruppi, sama puudutab ka teisi tugifunktsioone.
Duo Media Networksis loodavat raadiote divisioni asub juhtima pikaajalise meediakogemusega Priit Vare.
«Anda hoogu juurde viiele väga eri näoga raadiojaamale, mis kõnetavad nii paljusid kuulajaid, on kahlemata aukartust äratav väljakutse,» sõnas Vare. «Samas pakub koostöö grupi teiste meediakanalitega väga palju uusi võimalusi, millega neid auditooriumeid veelgi suurendada.»
Duo Media Networksi omanikfirma MM Grupi juhatuse liige Kristel Volver märkis, et tele- ja raadiomeedia haldamine käsikäes ning ühe ettevõtte alt annab edasiseks arenguks parimad võimalused. «Samas jäävad nii raadiod kui ka telekanalid jätkuvalt tegema Postimees Grupiga tihedat koostööd, et pakkuda seeläbi meediatarbijatele võimalikult kvaliteetset ja mitmekesist programmi,» ütles Volver.
Priit Vare on lõpetanud Tartu Ülikooli ajakirjanduse erialal, ta on raadioäris töötanud üle 25 aasta ning juhtinud näiteks raadiojaamade Sky Plus ja Retro FM programme.
Mullu oktoobris sai teatavaks, et MM Grupp loob teleäri arendamiseks uue ettevõtte Duo Media Networks, mille omanikeringi lisandusid strateegiliste partneritena telemeedia eksperdid Jüri Pihel ning Risto Rosimannus. PMG alt liikusid uude sõsarettevõttesse Kanal 2, Kanal 11, Kanal 12 ja MyHits TV.