:format(webp)/nginx/o/2020/05/08/13090203t1h069f.jpg)
Suuremate õlletootjate müük kauplustes kasvas enam kui kümnendiku. Väikepruulijaid aitas lõppenud keerulisel aastal halvimast säästa ka kiiresti kasvanud e-kaubandus. HoReCa sektoris tuli aga piirangute tõttu kõigil vastu võtta tugev tagasilöök.
Suuremate õlletootjate müük kauplustes kasvas enam kui kümnendiku. Väikepruulijaid aitas lõppenud keerulisel aastal halvimast säästa ka kiiresti kasvanud e-kaubandus. HoReCa sektoris tuli aga piirangute tõttu kõigil vastu võtta tugev tagasilöök.
Saku Õlletehase müük hotellide, restoranide ja toitlustuse sektoris (HoReCa) vähenes mullu 45 protsenti, samas kui kodumaine müük jaekaubanduses kasvas 11 protsenti. «Lahjade alkohoolsete jookide – peamiselt õlle ja siidri – müük kauplustes suuresti tänu piirangutele ja nende mõjule mullu kasvas, õlle kategoorias ligi 11 protsenti ning siidri puhul kuus protsenti,» selgitas Saku Õlletehase juhatuse liige Jaan Härms.