Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Webmedia ei oota noorelt töökogemust, vaid kirge

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Webmedia kontor.
Webmedia kontor. Foto: Egert Kamenik/Arvutimaailm

Tarbija 24 uuris ettevõtetelt, kas ja kuivõrd nad noori tööle palkavad. Webmedia personali juht Kairi Pauskar toonitab, et töökogemus pole nii tähtis kui kirg tarkvaraarendamise vastu.

Lisaks loetleb Webmedia olulisena pealehakkamist, õppimisvõimet, soovi end arendada ja tahet teha süsteeme, mis maailma paremaks muudaksid.

Webmedia võtab igal aastal ettevõtte korraldatud suveülikooli kuni 25 noort tudengit või värsket ülikooli lõpetajat ning õpetab nad ka välja ettevõtte töötajateks. Reeglina tulevad need noored Tartu Ülikoolist, Tallinna Tehnikaülikoolist ning Infotehnoloogia Kolledžist.

Tööle pääsemiseks peavad Pauskari sõnul kõik noored lahendama põhjaliku katseülesande, mille käigus selgitatakse välja kandidaadi õppimisvõime,  suhtlemisoskus ja motivatsioon ettevõttega liitumiseks.

«Konkurents noorte seas on väga tugev ja tööle saavad vaid parimad,» kinnitab Pauskar. «Noorte värbamise puhul on väga oluline tugisüsteemi olemaolu, et nooremspetsialist saaks kasvada hinnatud tegijaks. See eeldab väga palju kogu meeskonna panustamist, aga Webmedia kogemuse põhjal võime kinnitada, et see tasub kindlasti ära.»
 

Tagasi üles