Päevatoimetaja:
Sander Silm

Hesburgeri müük Eestis kahanes, kett paigaldab iseteeninduskassad (1)

Copy
Hesburger Viljandi Uku Keskuses.
Hesburger Viljandi Uku Keskuses. Foto: Marko Saarm / Sakala

Kiirtoidurestoranide keti Hesburger müük ulatus Eestis eelmisel aastal 27 miljoni euroni, langedes aastaga 4,7 protsenti.

Lätis kasvas müük 5,8 protsenti, 30,5 miljoni euroni, Leedus langes 2,1 protsenti, 31,7 miljonile eurole, teatas Hesburger.

«Osa meie keti restorane oli teatud aja suletud, kuid suutsime kõikjal Baltikumis säilitada müügi oma mobiilirakenduse abil,» märkis Hesburgeri arendusdirektor Ieva Salmela pressiteates.

Tänavu keskendub ettevõte restoranide renoveerimisele. Eestis ootab avamist uus Hesburgeri restoran Narvas ja see plaanitakse avada kohe pärast Ida-Virumaa koroonapiirangute lõppu.

Samuti alustab Hesburger sel aastal digitaalsete iseteeninduskassade paigaldamist. Esimese riigina Baltikumis tulevad iseteeninduskassad kasutusele Eestis. Sarnaste iseteeninduskassade paigaldamist alustas firma möödunud aastal Soomes, kus need on nüüdseks töös enam kui sajas Hesburgeri toidukohas.

Hesburgeril on Eestis 48 restorani, Baltikumis tervikuna 155. Kokku on ketil 506 toidukohta üheksas riigis, lisaks Soomele ja Balti riikidele Venemaal, Valgevenes, Ukrainas, Saksamaal ja Bulgaarias.

Märksõnad

Tagasi üles