Tuntud rõivaketi käive sai lõppenud aastal valusa hoobi

BNS
Copy
Rõivakontsern Apranga müüb Baltikumis Zara tooteid.
Rõivakontsern Apranga müüb Baltikumis Zara tooteid. Foto: Margus Ansu / Postimees

Ka Eestis tegutseva Leedu rõivamüüja Apranga jaekäive kukkus 2020. aastal auditeerimata andmeil 17,6 protsenti 204,2 miljonile eurole. Eestis kahanes jaemüük 18,5 protsenti 33,5 miljonile eurole.

Lätis langes jaemüük mullu 11,8 protsenti 52,4 miljonile eurole ja Leedus 19,8 protsenti 118,3 miljonile eurole, teatas Apranga börsile.

Neljandas kvartalis langes grupi jaekäive 25,8 protsenti 53,7 miljonile eurole. Eestis oli langus 14,9 protsenti, Lätis 20,3 protsenti ja Leedus 30,7 protsenti.

Detsembris langes grupi jaemüük 2019. aasta sama kuuga võrreldes 46,6 protsenti 13,7 miljonile eurole. Leedus on koroonapiirangute tõttu kõik grupi kauplused ajutiselt suletud alates 16. detsembrist, Lätis alates 19. detsembrist.

Aasta jooksul avas Apranga viis ja sulges 12 kauplust, samuti ehitas kontsern ümber seitse kauplust.

Grupil on praeguse seisuga 179 kauplust, millest 104 asuvad Leedus, 48 Lätis ja 27 Eestis. Kaupluste pindala on 92 600 ruutmeetrit, mida on 1,3 protsendi võrra vähem kui aasta tagasi.

Apranga müüb lisaks omatoodangule ka Zara, Emporio Armani, Burberry, Hugo Bossi, Aldo, Armani Jeansi, Bershka, Karen Milleni, Mango, Marella, Massimo Dutti, Nude'i, Promodi, Pull&Beari ja Stradivariuse tooteid.

Tagasi üles