Uuringufirma Dive viis Balti riikides neljandat aastat järjest läbi apteegikettide valdkonnauuringu ning Eesti parima teenindustasemega apteegiketiks oli Apotheka, teisele kohale tuli Benu ning kolmas koht kuulub Südameapteegile.
Uuring: Apotheka on tänavune parima teenindusega apteek
Teeninduskvaliteedi uuring viidi läbi mystery shopping ehk testostude meetodit kasutades. Eestis külastati nelja populaarsema keti apteeke suuremates linnades. Igasse apteegiketti sooritati kokku 10 külastust, kus testkliendid pöördusid apteekri poole sooviga osta külmetusravimit lähedasele inimesele. Kokku viidi Apotheka, Euroapteegi, Südameapteegi ning Benu keti apteekides läbi 40 testkülastust.
Võrreldes möödunud aastase uuringuga on Eesti apteekide keskmine teenindustase tõusnud 2,5 protsendi võrra ehk tänavu 81,5 protsendi peale, mullu oli vastav näitaja 79 protsenti.
Silma paistis seekordse valdkonnauuringu kõrgeima tulemusega ehk 91,3 protsendiga Apotheka, kelle eelmise aasta keskmine tulemus oli 75,6 protsenti ja aastaga on nende teenindustase tõusnud 15,7 protsendi võrra.
Eesti koondtulemusi vaadates võib tervikuna positiivse poole pealt välja tuua, et Eesti apteekides ollakse taktitundeline ja diskreetne ning peaaegu kõigil juhtudel leitakse kliendi vajadustele sobiv lahendus. Tõusnud on ka võrreldes eelmise aastaga toote kasutamise selgituse pool. Arendamist vajab jätkuvalt lisasoovituste andmise osa. Vähe antakse lisasoovitusi, mida saaks tervise hoidmiseks igapäevaselt juurde tarbida.
Balti riikide klienditeenindusuuringutele keskendunud ettevõte Dive viib valdkonnauuringuid läbi regulaarselt, pakkudes objektiivsetel alustel põhinevat infot klienditeeninduse taseme kohta erinevates sektorites. Apteegikettide valdkonnauuring viidi läbi 2020. aasta neljandas kvartalis.