Päevatoimetaja:
Erkki Erilaid

Luminori üleminek uuele pangasüsteemile on klientides pahameelt tekitanud (2)

Copy
11.01.2018. Tallinn. 
Luminor ja klient. 

Luminor bank and customer.
FOTO: EERO VABAMÄGI/EESTI MEEDIA
11.01.2018. Tallinn. Luminor ja klient. Luminor bank and customer. FOTO: EERO VABAMÄGI/EESTI MEEDIA Foto: Eero Vabamägi / Postimees

Novembri lõpus teatas Luminor, et seoses uuele pangasüsteemile üleminekuga on kuu lõpus enamik pangateenuseid peatatud. Postimehe poole on pöördunud mitu Luminori klienti, kelle sõnul ei ole aga uued süsteemid ligi kahe nädala jooksul korralikult toimima hakanud. 

Ühe anonüümseks soovida jäävad kliendi (nimi toimetusele teada) sõnul on pangasüsteemides tõrkeid esinenud juba ligi kaks nädalat. «Ausalt öeldes viskab kopsu üle maksa kui ülekandeid teha ei saa ja süsteemid ei toimi. Mis siis saab, kui maksed kuhjuvad, aga pangakontolt ei saa raha välja kanda?» päris nördinud klient, kes on otsustanud ebameeldivuste tõttu Luminorist lahkuda. 

Luminori avalike suhete juhi Karel Hanni sõnul on suuremad tõrked, mis uutele kanalitele ülemineku esimestel päevade ette tulid, lahendatud. «Paratamatult tuleb siiski nii suurte tehniliste muudatustega ette ka erinevaid väiksemaid tõrkeid.» Hanni sõnul tuleb osadel klientidel süsteemimuudatuse tõttu ka seadistusi sättida või lepinguid uuendada. 

Tagasi üles