Novembri lõpus teatas Luminor, et seoses uuele pangasüsteemile üleminekuga on kuu lõpus enamik pangateenuseid peatatud. Postimehe poole on pöördunud mitu Luminori klienti, kelle sõnul ei ole aga uued süsteemid ligi kahe nädala jooksul korralikult toimima hakanud.
Tellijale
Luminori üleminek uuele pangasüsteemile on klientides pahameelt tekitanud (2)
Ühe anonüümseks soovida jäävad kliendi (nimi toimetusele teada) sõnul on pangasüsteemides tõrkeid esinenud juba ligi kaks nädalat. «Ausalt öeldes viskab kopsu üle maksa kui ülekandeid teha ei saa ja süsteemid ei toimi. Mis siis saab, kui maksed kuhjuvad, aga pangakontolt ei saa raha välja kanda?» päris nördinud klient, kes on otsustanud ebameeldivuste tõttu Luminorist lahkuda.