Financial Times valis 2011. aasta tobedaimad ärilaused

Kaur Paves
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Briti majanduslehe Financial Times päismik..
Briti majanduslehe Financial Times päismik.. Foto: AP / Scanpix.

Briti majandusleht Financial Times selgitas välja möödunud aasta jaburaimad ärilaused.

See turg pole tsükliline ja väärilisi kandidaate on palju, vahendab Pärnu Konverentside ajaveeb väljaande selgitust.

Halvim koondamise põhjendamine
Auhind läks Nokiale, kes koondades 17 000 inimest, põhjendas seda järgnevalt: äritegevust juhiti väärtuse kasvatamiseks (managed for value).

Halvimad protsentuaalsed liialdused
Auhinna kandidaadid on väljendid, mis kasutavad 100 protsenti ületavat liialdust. Austraalia kriketitreener Tim Nielsen on öelnud, et ta on 100 000 (sada tuhat) protsenti pühendunud Austraalia meeskonna edule. Kuid esimene koht läheb Devin Wenigile, kes ütles et ta on 1000 (ainult tuhat) protsenti pühendunud, kuid täiendas ütlust järgneva mõttega: «oma karjääri tänases faasis olid suur platvorm, suur brand ja globaalne mõju kõik osa minu lahendusest eesmärkide prioritiseerimisel.»(At this point in my career, a big platform, big brand, and global impact were all part of what I was solving for in prioritising opportunities.)

Juhtimiskonsultatsioonide pärlid
Seekord on tsitaat anonüümne, kuid pärineb ühelt seeniorpartnerilt. «Minu väljakutse on suure pildi uuesti koondamine, haarates samaaegselt nii palju kompleksuste kihte kui võimalik, distilleerides neid põhikomponentideni ja ühendades neid uuesti suure pildiga.»

Ülima pläma peaauhind
Peaauhinna vääriline kandidaat on Manpower Grupp, kes on ennast kirjeldanud järgnevalt: «Meie 22-miljardiline ettevõte loob unikaalse aja, mida väärtustatakse läbi kõikehõlmavate innovatiivsete lahenduste komplekti, mis aitavad kliente võita Inimajastul.»(Our $22 billion company creates unique time to value through a comprehensive suite of innovative solutions that help clients win in the Human Age).

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles