Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Nädalavahetusel ei toimi enamik Luminori pangateenuseid

Copy
11.01.2018. Tallinn. 
Luminor ja klient. 

Luminor bank and customer.
FOTO: EERO VABAMÄGI/EESTI MEEDIA
11.01.2018. Tallinn. Luminor ja klient. Luminor bank and customer. FOTO: EERO VABAMÄGI/EESTI MEEDIA Foto: Eero Vabamägi / Postimees

Seoses uuele pangasüsteemile üleminekuga on Luminoris sel nädalavahetusel enamik pangateenuseid peatatud; reedest kuni laupäeva keskpäevani pole võimalik kasutada pangakaarti ning internetimakseid ei saa teha kuni pühapäevani.

Reedel alates kella ühest päeval ei saa Luminori kliendid kasutada enam seniseid Maestro ning Mastercardi pangakaarte. Samuti ei saa enam teha makseid senises internetipangas, mobiilirakenduses ega pangalingi vahendusel, teatas Luminor.

Uued ja automaatselt kõikidele klientidele saadetud Visa kaardid hakkavad tööle laupäeva keskpäeval. Kaart aktiveerub esimesel PIN-koodiga maksmisel või pangaautomaadist raha väljavõtmisel. Uue kaardi PIN-kood on sama, mis eelmisel kaardil. Uue Visa kaardi internetiostud saab aktiveerida uues internetipangas, mis avatakse pühapäeva keskpäeval.

Uued kliendid, kes on liitunud Luminoriga alates 15. oktoobrist ja kasutavad internetipanka aadressil new.luminor.ee aadressil, ei saa pangatehinguid teha reedel alates kella kümnest õhtul. Pangatehingute võimalus internetis taastub pühapäeva keskpäeval.

Kuna uute klientide Visa kaardid töötasid juba enne 27. novembrit, siis nädalavahetusel jäävad nende pangakaardid tavaostudeks tööle – nemad saavad oma pangakaarti kasutada pangaautomaatides ja tavapoes maksmiseks, kuid reede õhtust kuni pühapäeva lõunani ei saa maksta oma kaardiga e-poodides.

Luminori vanasse internetipanka ja mobiilirakendusse on võimalik sisse logida aasta lõpuni, kuid tehingute tegemine neis kanalites pole alates 27. novembrist enam võimalik.

Laupäeval ja pühapäeval, 28. kuni 29. novembril on kõik pangakontorid suletud, kuid kõnekeskus töötab ööpäev läbi. 

Tagasi üles