Baltika Grupi digistrateegia näeb ette laienemist erinevatele veebiplatvormidele, et oma kanda tugevalt Baltimaades ja Ida-Euroopa turul kinnitada. Selleks on ettevõte alustanud koostööd Leedu Pigu Grupi ja Tšehhi GLAMIga.
Baltika rõivad tulevad müügile veebikaubamajades
E-kanalite müük Baltika Grupi kogukäibest moodustab 2020. aastal hetkeseisuga 11,5 protsenti, mis on ligikaudu kuus protsenti rohkem kui mullu, teatas ettevõte.
Tänavu novembri keskpaigast on võimalik Montoni, Baltmani ja Ivo Nikkolo rõivaid lisaks kauplustele ning grupi e-poele leida Leedu veebikaubamajast Pigu ja moe-otsingumootorist GLAMI. «Esimesena alustame Baltikumi-üleselt koostööd Pigu Grupiga ehk hakkame asuma Kaup24.ee, Pigu.lt ja 220.lv veebikaubamajades,» märkis Baltika e-kanalite juht Roger Puks pressiteates.
Puksi hinnangul on laienemine rahvusvahelistele veebikaubamajadele tõenäoliselt efektiivseim võimalus tootesortimendiga uuele turule sisenemiseks ja toodetega testimiseks. «Pigu on meie jaoks kõige kõrgema potentsiaaliga koht, et end Leedu turul nähtavaks teha. Seal on nende positsioon veebikaubamajana tugevaim,» ütles Puks.
GLAMIga alustab Baltika koostööd Puksi sõnul küll Baltimaades, kuid pikas perspektiivis plaanib ettevõte oma digitaalset olemasolu laiendada ka mujale Ida-Euroopasse.