Autode Müügi- ja Teenindusettevõte Eesti Liidu (AMTEL) teatel anti oktoobris klientidele üle 1535 uut sõiduautot, mida on 25,4 protsenti vähem võrreldes möödunud aasta oktoobriga.
Vaata, milline oli kõige populaarsem auto Eesti elanike seas oktoobris (2)
Kokku on tänavu kümne kuuga müüdud Eestis 15 781 uut sõiduautot ehk 30,4 protsenti vähem kui eelmise aasta samal perioodil, teatas AMTEL.
Keskmised maasturid oli oktoobris kõik populaarsem segment ja nende osakaal kogu müügist oli 26 protsenti. Väiksema keskklassi autode osakaal oli 19,4 protsenti ja väiksemad maasturid moodustasid 18,7 protsenti kogu uute sõiduautode müügist.
Hübriidautosid müüdi 267. CNG gaasiautosid anti üle 54 ja elektriautosid 31.
Populaarseimaks automargiks kerkis oktoobris 311 müüdud sõidukiga Škoda. Pikalt esikohal püsinud Toyota langes 223 müüdud autoga teiseks ja kolmandal kohal oli 170 müüdud sõidukiga Renault.
Ka mudelite poolel haaras Škoda esikoha, sest Octavia mudeleid anti klientidele üle 128. Järgnesid kaks Toyota mudelit, RAV4 ja Corolla, mida müüdi vastavalt 93 ja 76.
Samas suurusjärgus sõiduautodega püsib ka tarbesõidukite müük, mis kümne kuu kokkuvõttes jääb eelmise aasta samale perioodile alla 31,7 protsendiga. Oktoobris müüdi tarbesõidukeid 358, mis jäi möödunud aasta oktoobri müügitulemusele alla 11,6 protsendiga.
Tarbesõidukite esikolmiku moodustasid oktoobris 57 sõidukiga Renault, 54 sõidukiga Toyota ja 49 sõidukiga Citroën. Veokite segmendis olid edukaimad Scania 25 müüdud veokiga ja Mercedes-Benz 12 veokiga.