Päevatoimetaja:
Sander Silm

Kärped kasvatasid Ekspress Grupi müügitulu ja kasumit

Copy
Ekspress Meedia juht Mari-Liis Rüütsalu
Ekspress Meedia juht Mari-Liis Rüütsalu Foto: PEETER LANGOVITS / PM/SCANPIX

Ekspress Grupi selle aasta kolmanda kvartali konsolideeritud müügitulu oli 15,2 miljonit eurot, mis on protsendi võrra rohkem kui mullu samal ajal.

Üheksa kuu konsolideeritud müügitulu oli 44,8 miljonit eurot, mis on 6 protsenti vähem kui varasema aasta samal perioodil, teatas Ekspress Grupp. 

Kontserni puhaskasum oli kolmandas kvartalis 1,08 miljonit eurot, mis on 1,06 miljonit rohkem kui eelmisel aastal. 9 kuuga teenis kontsern 920 000 eurot puhaskasumit, mis on 1,16 miljoni võrra rohkem kui mullu.

«Kui teises kvartalis oli selge müügitulu langus klientide ettevaatlikkuse tõttu, siis kolmandas kvartalis nägime käibe taastumist, eriti veebireklaami puhul,» ütles Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu.

«Kasumlikkust mõjutas positiivselt kulude kokkuhoid, digitellimustulude hüppeline kasv ning reklaamimüügitulu taastumine. Siiski oleme ettevaatlikud neljanda kvartali suhtes, kuna pandeemiast põhjustatud riiklikud piirangud pärsivad grupi piletimüügiplatvormi ärimahtusid Lätis,» lisas Rüütsalu.

AS Ekspress Grupp on Baltimaade meediakontsern, mille peamised tegevused hõlmavad veebimeedia sisutootmist, ajalehtede ja ajakirjade kirjastamist ning trükiteenuste osutamist Eestis, Lätis ja Leedus. Grupp annab tööd 1700 inimesele.

Tagasi üles