Mis oli brändiga alustades kõige keerulisem?
Alkoholiturg on väga nüansirohke ja nõuab palju süvitsi panustamist. Mida lähemalt seda turgu uurisime, seda rohkem mõistsime, kui keeruline on kõigi alternatiivtoodete ja suurtootjate keskel hakkama saada ja oma tarbija üles leida. Tajume, et juba ainuüksi viimase viie aasta jooksul on toimunud suur edasiminek tarbija tundlikkuse osas alkohoolsete jookide kvaliteedi suhtes. Meile meeldib mõelda, et olime osa positiivsest muutusest täiendades alkoholiturgu kvaliteetse eestimaise käsitöönapsude sarjaga.
Väiketootja või isegi mikrotootja rollis on brändi tuntuse kasvatamine ja tarbija harimine nõudnud lihtsalt leidlikkumat ja personaalsemat lähenemist, et enda potentsiaalne tarbija üles leida ja see on meil õnnestunud. Ettevõtluses tuleb ka väga palju ette sise- ja eetikatundele baseeruvate otsuste langetamist, mis alkoholibrändi turundamise juures nõuab meie silmis eriti delikaatset lähenemist, ükski otsus ei saa olla ülejala tehtud.
Miks on alkoholi puhul oluline tooraine kvaliteet?
Alkoholi, nagu iga teise toote puhul, on tooraine kvaliteet äärmiselt oluline selleks, et esile tuua ja säilitada igale komponendile omane naturaalne, iseloomulik ja nüansirohke maitse. Seetõttu oleme valinud kasutada oma toodetes vaid eestimaist mahetoorainet ja mahepiiritust. Nobenapsu käsitöönapsudes ei ole peidetud ühtegi lisa maitse- ega värvainet, kõik mis kliendini valmistoote kujul jõuab, on 100 protsenti naturaalne.
Kas Nobenaps on valmis? Mis on edasised plaanid?
Valmis ettevõte on seisev ettevõte. Iga toode, teenus ja bränd peab olema pidevas arengus käsikäes turu ja tarbijatega. Seda püüame ka meie järgida – hetkel on meil käsil katsetused uute maitsetega, et sõstraviinale ja rabarberinapsule lisaks tuua turule ka kolmas maitse. Panustame üha enam ärikingituste ja üleüldse kinkelahenduste väljatöötamisse ning hiljuti avasime ka Nobenapsu e-poe.
Tähelepanu! Tegemist on alkoholiga. Alkohol võib kahjustada teie tervist.