Vaadata võiks ka rehvi tootmise aega, sest rehvi omadused muutuvad ajas kiirelt. Näiteks lamellrehvi koostis muutub aja jooksul kõvaks ning kui rehv on üle viie aasta seisnud, siis ei ole selle omadused enam sellised, nagu värskel rehvil. Oluline on seegi, et velg oleks heas korras ning rehvid nõuetekohaselt paigaldatud.
«Kui sügisel talverehvid alla pannakse, siis inimesed ei kipu neid talve jooksul enam väga hoolikalt jälgima. Jäistes ja lumistes oludes on auto pidamine aga ülitähtis ning seetõttu tuleks regulaarselt ikkagi kontrollida, kas rehvirõhk on õige ja rehvid kuluvad ühtlaselt,» rääkis Kägu.
Rehvide ostmisel tee eeltööd
Uute rehvide soetamisel soovitab Kägu teha internetis eeltööd. See, kas soetada endale naast- või lamellrehvid, sõltub autojuhi vajadustest.
«Kui autojuht sõidab palju teedel, kus on valdavalt rasked teeolud ja võib esineda jääd, siis soovitan naastrehve, mis tagavad hea juhitavuse just jäistes oludes, näiteks varahommikul puhastamata külavaheteedel,» ütles Kägu. «Need, kes sõidavad peamiselt linnas, võiksid valida lamellrehvid, mille spetsiaalne koostis ja mustrikuju lubavad hästi sõita nii hooldatud teedel kui ka näiteks lumes.»
Naastrehvide miinuseks on nende suurem müratase, samuti kuluvad need asfaldi peal kiiremini ning saastavad õhku, kuna naastud tekitavad asfalditolmu. Lamellrehvid on vaiksemad kui naastrehvid, ent käituvad jäistes oludes ebakindlamalt kui naastrehvid.