Ehkki Tallinna Kaubamaja teatas esmaspäeval, et kolmandas kvartalis kasvas kontserni käive kaheksa protsenti, toimus käibe kasv suuremalt jaolt tänu ABC Supermarketsi omandamisele selle aasta mais.
Tellijale
Tallinna Kaubamaja kolmas kvartal oli nigelavõitu
Supermarketid oli ainus segment grupis, mille käive kasvas – 14 protsenti, 134,5 miljoni euroni. Kaubamaja Grupi teiste segmentide käive kahanes. Kui omandatud ABC Supermarketsi kaupluste müüki mitte arvestada, kasvas käive 4,5 protsenti.
Supermarketite keskmine käive ruutmeetri kohta oli kolmandas kvartalis 380 eurot – sama summa, mis mullugi kolmandas kvartalis. Võrreldavate kaupluste müügitulu ruutmeetri kohta oli 390 eurot, olles eelmise aastaga kasvanud kolm protsenti.
Supermarketite kasum vähenes pea kolmandiku võrra, 4,4 miljoni euroni.