Täna läheb Vahvlihaldjatel Vatseli sõnul hästi. Ettevõttes on neli töötajat ja tegutsetakse pideva arengu eesmärgil. Vatsel rääkis, et tema hinnangul pole Vahvlihaldjad veel päris valmis, mistõttu õpitakse pidevalt, kuidas teha asju veelgi paremini, ilusamini ja professionaalsemalt. Üha enam mõtlevad nad ka sellele, et sortimendis võiks püsivalt olla valikuid ka näiteks veganitele ja neile, kel on gluteenitalumatus.
Kuigi Vahvlihaldjate populaarseimaks tooteks on endiselt retrovahvel, on nende üheks värskeimaks väljakutseks tortide valmistamine. Vahvlihaldjate kondiitritel on juba kogunenud palju erinevaid ideid, mida veel võiks tootevalikusse lisada. Lähiaastatel on plaanis avada ka e-keskkond, kus klient saab sisuliselt tükkhaaval oma tordi virtuaalselt kokku panna ja Vahvlihaldjad teostavad selle. See tähendab, et valida saab kõike alates biskviidist kuni selleni, mitu makrooni võiks tordi peal olla.
Vahvlihaldjate tulevikuplaanidesse kuulub näiteks väike kohvik mõnes teises Eesti linnas. «Oleme siiani keskendunud peamiselt Tallinnale, aga huvitav väljakutse oleks avada kohvik mõnes teises linnas,» rääkis Vatsel. Põhifookus nii praegu kui ka tulevikus on toodete ja töötajate pidev arendamine ja kliendibaasi suurendamine.
Vatsel usub, et Vahvlihaldjaid saatis kohe algusest niivõrd suur edu suuresti seetõttu, et nad leidsid mooduse, kuidas eristuda: Eestis sel hetkel veel n-ö roosa nišši keegi ei täitnud. Brändi roosa toon on tingitud ettevõtte nimest ja selle juurde on jäädud tänaseni. Vatsel ütles, et talle meeldib öelda, et Vahvlihaldjatel on kõige roosamad maiustused. Tema sõnul eristab neid konkurentidest ju see, et nad on oma esialgsele nägemusele truuks jäänud.