Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuhi Tõnu Vääti sõnul muutuvad e-ostlejad rohelisemaks. «Rahvusvaheliste uuringute tulemused näitavad, et Lääne-Euroopas, kus tehakse 70 protsenti Euroopa e-kaubanduse käibest, on kasvamas uue põlvkonna ostjate teadlik soov iga ostuga keskkonnale aina vähem mõju avaldada,» rääkis Väät. Sellest tulenevalt soovitakse ostuotsuse tegemisel teada toote komponentide koostist, kauba saatmise ökoloogilise jalajälje suurust ning võimalusel eelistatakse taaskasutatavat pakendit.
Selle kõrval on oluliseks saanud ka personaalne lähenemine. Inimesed ei taha enam kõike, vaid endale sobivat. Vääti sõnul muutuvad personaliseeritud sõnumid ja klientidele lähenemine lähiaastatel kliendirahulolu ja klienditeekonna disainimise võtmeks.