Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Sebe tahab suunduda raudteeärisse

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Kuigi öisel Võru–Tallinn liinil Reolas peatust ette nähtud ei ole, peatas juht bussi, kuna mõistis, et inimene võib hädas olla. Foto on illustratiivne.
Kuigi öisel Võru–Tallinn liinil Reolas peatust ette nähtud ei ole, peatas juht bussi, kuna mõistis, et inimene võib hädas olla. Foto on illustratiivne. Foto: Sille Annuk

Hugo Osulale kuuluv bussifirma Sebe esitas täna raudtee reisijateveo tegevusloa taotluse.

«Oleme eelmise aasta keskpaigast tööd teinud, et vastavat kompetentsivõimekust luua,» sõnas Sebe juhatuse esimees Kuldar Väärsi.

Küsimusele, mis saab, kui konkurssi ei õnnestu ära võita, ei tahtnud Väärsi täna vastata. «Riigisisesel konkursil osaleda on üks osa meie ideoloogiast, eks me vaatame ka muid raudtee võimalusi. Selles osas detaile anda on veel vara,» ütles ta.

Väärsi märkis, et ei ole mõtet vastandada bussi- ja rongiliiklust, vaid ühiselt tuleks vaadata autot kui põhilist konkurenti.

Elektriraudtee hangitavast 38 Stadler FLIRT reisirongist saabub esimene rong Eestisse juba sel aastal, kuid reisijad saavad uute rongidega sõitma hakata 2013. aasta teises pooles. Niikaua ronge katsetatakse.

ASi Elektriraudtee  ja Stadler Bussnang AG vahelise kokkuleppe kohaselt tehakse Eesti jaoks 18 elektri- ja 20 diiselrongi. 85 protsenti rahast uute rongide tarbeks tuleb Euroopa Liidu Ühekuuluvusfondilt.

Märksõnad

Tagasi üles