Päevatoimetaja:
Sander Silm

Luminor jätab kliendid vähemalt kuuks mobiilipangata (2)

Copy
Luminori peahoone.
Luminori peahoone. Foto: Eero Vabamägi

Luminori praegune mobiilirakendus läheb hingusele 30. novembril. Kuna uus äpp valmib alles järgmise aasta alguses, jäävad kliendid mõneks ajaks mobiilipangata.

Uue rakenduse saabumiseni tuleb klientidel erinevates seadmetes kasutada veebipõhist internetipanka, on suurpanga sõnum oma klientidele.

Tegelikult on mobiiliäpi ajutine kadumine osa palju suuremast muutusest. Nimelt tuleb Luminor 30. novembril välja täiesti uue internetipangaga ning asendab kõikide klientide senised pangakaardid uute VISA-kaartidega. «Meie klientide ja töötajate jaoks on tegemist väga suure ning erakordse tehnoloogilise muudatusega,» ütles Luminori tegevjuht Erkki Raasuke, kes eelmisel nädalal teatas oma peatsest lahkumisest.

«Sisuliselt anname me enam kui 100 000 kliendile uue panga. Lisaks värske internetipanga ja veebilehe avamisele uuendame ka oma peamist pangasüsteemi, milles hoiame kõiki oma andmeid. Mis veelgi tähtsam, kolime sellele uuele platvormile üle kõik oma kliendid,» rääkis Raasuke.

Luminori Eesti jaepanganduse juht Tanel Rebane lisas, et uued pangakaardid saadetakse klientidele postiga ning seetõttu on väga oluline, et inimesed uuendaksid oma kontaktandmeid ja eelkõige oma postiaadressi. «Erakliendid saavad oma kontaktandmed internetipangas ise ära uuendada. Ärikliendid peavad andmete muutmiseks kirjutama meile pangateate või helistama klienditeenindusse,» täpsustas ta.

Rebane lisas, et ärikliendid peavad lisaks kontrollima, kas neil on alates 30. novembrist internetipanka pääsemiseks olemas isiklik kasutajatunnus. «Ettevõtte kasutajatunnusega uude internetipanka sisse logida ei saa ning edaspidi on kõigil vaja isiklikku kasutajatunnust. Internetipanga kasutajalepingu allkirjastamiseks on veel aega, kuid me ei soovita seda jätta viimasele minutile, sest järjekorrad võivad olla pikad,» rõhutas ta.

Kuna tegemist on täiesti uue pangandusplatvormi käivitamisega, kuhu viiakse üle kõik klientide andmed, ei saa 27.–29. novembril enamikke Luminori teenuseid teatud aegadel kasutada. Täpsemat informatsiooni teenuste sulgemise ja taasavamise kellaaegade kohta anname novembri alguses.

Tagasi üles