Kui Alimentation Couche-Tard võttis kaheksa aastat tagasi üle Norra kütuste jaemüügifirma Statoil Fuel and Retail, millega läks Kanada jaemüügikontserni omandusse ka Statoil Eesti (nüüd Circle K Eesti), oli see alles algus. Ainuüksi viimase kümne aastaga on ettevõte teinud 33 väikest ja suurt ülevõtmistehingut.
Tellijale
Circle K emaettevõte on aktiivne ülevõtja
Couche-Tardi ülevõtmisstrateegiat iseloomustab asjaolu, et üle ei võeta kehvas olukorras olevaid odavaid ettevõtteid, vaid ülevõtmise objektideks on hästi juhitud ja heas seisundis ettevõtted, mis aitavad kogu kontsernil paremaks saada, mitte aga nii, et emaettevõte peaks uut tütart ree peale aitama.
«Nad ei vaata mitte kunagi paremaks muutmist vajavaid või katkisi ettevõtteid,» ütles ajakirjale Fortune reitinguagentuuri Moody’s vanemanalüütik Louis Ko. Ettevõtte tegevjuhi Brian Hannaschi sõnul soovivad nad edasi kasvada. Just ülevõtmised on tähtis strateegia osa, mille eesmärgiks on käive viie aastaga kahekordistada.