Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Suure koroonavõitja aktsia tõusis börsil lendu (1)

Copy
Zoomi logo
Zoomi logo Foto: DADO RUVIC/REUTERS/Scanpix

Kui märtsikuus maailm järjest karantiini pandi, lõi laineid videokõneteenus Zoom, mille abil kontorirahvas üksteisega ühendust pidada sai. Nüüd avaldas ettevõte tulemused, mis lõid suurelt analüütikute ootusi.

Zoom suutis teises kvartalis tõsta oma müügitulu 663 miljoni dollarini – ka kõige optimistlikumad analüütikud lootsid umbes 500 miljoni dollari suurust müügitulu. Kasv möödunud aasta sama ajaga võrreldes tubli 355%.

Kokku on Zoomil enda andmetel 370 000 äriklienti, sealjuures 988 neist ostab ettevõttelt aastas enam kui 100 000 dollari eest teenuseid. Äriklientide arv kasvas Zoomi andmetel aastaga ligi 460%. Võrdluseks: konkurent Slack näitas koroonakvartalis samuti muljetavaldavat 60-protsendilist klientide arvu kasvu, kuid Zoomi protsentidele ta ligi ei saa.

Tagasi üles