Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Punch Drinks täitis ühisrahastuskampaania miinimumeesmärgi

Copy
Punch Drinks pakub ka riideid ning mütse
Punch Drinks pakub ka riideid ning mütse Foto: Ekraanipilt ettevõtte kodulehelt

Joogivabrik Punch Drinks jõudis Funderbeami ühisrahastuskampaanias miinimumeesmärgini, investorid on huvi märkinud 250 000 euro eest.

Kampaania lõpuni on veel 10 päeva. Ettevõtte eesmärk on kaasata kuni 400 000 eurot. 

Punch Drinks on varem teatanud, et plaanib raha kaasamisega laiendada eksporti Põhjamaadesse, arendada uusi tooteid ning avada esitluskeskus, mis ühendab baari, kokteililaboratooriumi ja tootmisüksuse.

Ettevõte teatel annab kapitali kaasamine lisaks ka võimaluse tegeleda tootearendusega ja täiendada joogivalikut. Jaekauplustest saavad tarbijad osta klaaspudelites valmiskokteile, baaridele pakub Punch Drinks ka vaadikokteile.

Kampaania juhtivinvestoriks on Adcashi asutaja ja investor Thomas Padovani.

Tagasi üles