Veebikaubanduse põhimured: transport võtab liiga kaua aega või on liiga kallis

BNS
Copy
Kiiresti arenev e-kaubandus on toonud tööd kuurde ka Eesti Postile. Pildil pakitöötluskeskuses sorteeritakse Hiina, Saksamaa jt. maadest saadetud e-oste.
Kiiresti arenev e-kaubandus on toonud tööd kuurde ka Eesti Postile. Pildil pakitöötluskeskuses sorteeritakse Hiina, Saksamaa jt. maadest saadetud e-oste. Foto: PEETER LANGOVITS/PM/SCANPIX

Viimase kuue kuu jooksul on 83 protsenti Eesti elanikest teinud internetis sisseoste, selgus rahvusvahelise internetiuuringute ettevõtte Gemius e-kaubanduse uuringust.

Eesti ostuharjumuste uurimisel selgus, et lisaks neile 83 protsendile, kes juba veebist oste sooritavad, on kaheksa protsenti plaaninud seda teha, üheksa protsenti aga ei olnud veebipoes käinud ega plaaninud seda. 

Küsimusele, milliste takistustega nad internetis ostlemisel kokku puutusid, osutasid küsitletud internetikasutajad enamasti kahele kohaletoimetamisega seotud probleemile: kohaletoimetamine võttis liiga kaua aega või oli liiga kallis. Kolme populaarseima vastuse hulgas oli aga see, et saadud toode ei vastanud ootustele.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles