Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Maailma kalleim bränd on endiselt Coca-Cola

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnis Oja
Copy
Coca-Cola tehas Moskvas.
Coca-Cola tehas Moskvas. Foto: SCANPIX

Coca-Cola on endiselt maailma kalleim bränd, selgub Interbrandi koostatud maailma 100 väärtuslikuma brändi värskest edetabelist.

Konsultatsioonifirma täna avaldatud andmete kohaselt on Coca-Cola brändi väärtus 71,86 miljardit dollarit, mis on kaks protsenti enam kui aasta tagasi. Teisel kohal on 69,9 miljardi dollariga IBM (pluss 8 protsenti) ning kolmandal kohal 59,09 miljardi dollariga Microsoft, mille väärtus on aastaga kolm protsenti kahanenud.

Seitse väärtuslikumat brändi on jäänud eelmise aasta edetabeliga võrreldes samale kohale – esikolmikule järgnevad Google, General Electric, McDonalds ja Intel.

Suure tõusu tegi Apple kerkides 8. kohale võrrelduna 17. kohaga aasta tagasi. Interbrand hindab Apple’i brändi väärtuseks 33,5 miljardit dollarit.

Kümme kõrgemat kohta kuulub USA ettevõtetele, Aasia ettevõtetest asub kõrgeimal, 11. kohal Toyota (27,8 miljardit dollarit) ning Euroopa ettevõtetest on kõrgeimal kohal Nokia (25,1 miljardit dollarit). Nokia on aastaga langenud 8. kohalt 14.-le.
 

Märksõnad

Tagasi üles