Alkoholitootja ja -maaletooja Altia viinade müük kasvas aastaga 9 protsenti.
Saaremaa Viina müük kasvas aastaga 15 protsenti
«Tuleb tõdeda, et Eesti kvaliteetviinad on üha populaarsemad: Saaremaa Viina müük kasvas 15 protsenti võrreldes 2010. aasta detsembriga. Kui vaadata Eesti viinatootjate aruannet, kasvas kodumaine viinatoodang 2010. aasta detsembriga võrreldes 7 protsendi võrra,» märkis Altia juht Kristel Mets.
Müügimahtude suurenemist näitasid ka konjakite ja viskide kategooriad, kasvades vastavalt 91 ja 57 protsenti.
Metsa sõnul eelistavad Eesti tarbijad aina rohkem kvaliteetseid alkoholijooke. «Näiteks ainuüksi Meukow’ konjaki müük kasvas aastaga enam kui kolm korda. Kokku kasvas kvaliteetkonjakite ja -brändide müük meie portfellis 91 protsenti. Viskide müügikasv oli 57 protsenti võrreldes 2010. aasta jõulukuuga, seda juhtis maailma populaarseim viskibränd Jack Daniel’s 61-protsendilise kasvuga,»ütles Mets.