Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Barbie’de suur müügiedu tõi tootjale üllatavalt hea käibe

Barbie nukud mänguasjamuuseumis.
Barbie nukud mänguasjamuuseumis. Foto: Sille Annuk

Mattel Inc kvartalitulemused ületasid ootuseid, sest Põhja-Ameerika tarbijad ostsid koroonapuhangu tõttu koju sunnitud lastele massiliselt Barbie nukkusid ja Uno mängukaarte.

Kuigi Matteli käive langes 15 protsendi võrra, oli Barbie viiel järjestikkusel nädalal USA kõige müüdum mänguasi.

1959. aastal turule toodud Barbie’de valmistaja ootab lähikuudelt pigem müüginäitajate normaliseerumist, samas kasvab seoses koroonaviirusesse nakatunute kõrge arvuga USAs oht, et koolid jäävad riigi paljudes osades ka sügisel kinni.

Tagasi üles