Päevatoimetaja:
Angelina Täker
Saada vihje

Swedbanki telefoninumber tekitas saarlases segadust

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Marina Lohk
Mobiiltelefon.
Mobiiltelefon. Foto: AFP Photo / Scanpix

Saarlases tekitasisid segadust talle kümneid kordi mobiiltelefonile helistanud Swedbanki töötajad, kes püüdsid klienti tabada viimase jaoks kahtlasena tundunud 888-ga algavalt telefoninumbrilt.


Esimest korda helistati Swedbanki kliendist saarlase mobiilile telefoninumbrilt 888 7399 möödunud aasta lõpus, uuel aastal hakkas helistamine korduma, vahel koguni mitu korda päevas, kirjutab Saare maakonna päevaleht Meie Maa.

«Mõtlesin, et tegemist on mõne tasulise numbriga, mille eesmärgiks on panna inimesed rahateenimise eesmärgil tagasi helistama, ega võtnud kõnesid meelega vastu,» rääkis mees, kes sai lõpuks siiski teada, et tegemist on Swedbanki numbriga.

Ettevaatlikuks tegi mehe EMT mullu novembris edastatud hoiatus +88 algavatelt numbritelt tehtud vastamata kõnede kohta, mille eesmärk on meelitada kliendid tasulisele numbrile tagasi helistama ning sel moel operaatorile raha teenida.

Swedbanki pressiesindaja Kristi Künnapase sõnul on pank juba aastaid kasutanud 888-ga algavaid telefoninumbreid, kuid ei osanud selgitada, miks ei vahetata numbreid välja tavapäraste vastu.

Kuigi saarlasel pole enda sõnul panga ees mingeid kohustusi, taheti talle tõenäoliselt midagi pakkuda: numbred 888 7399 kuulub panga andmeil nende pakkumiste meeskonnale, kust helistatakse pangateenuste tutvustamiseks ja toodete pakkumiseks.

Kommentaarid

Märksõnad

Tagasi üles