Ameerika toiduainekontsern Mars teatas, et «kaalub kõiki võimalusi» seoses oma riisikaubamärgiga Uncle Ben’s.
Mars kaalub kaubamärgi Uncle Ben's muutmist (2)
«Ülemaailmse kaubamärgina teame, et meil lasub vastutus võtta seisukoht rassistliku kallutatuse ja ebaõigluse lõpetamiseks,» teatas ettevõtte esindaja e-kirjas Reutersile. «Me saame aru, et üks viis, kuidas seda teha võime, on meie kaubamärgi Uncle Ben’s, sealhulgas selle visuaalse brändiidentiteedi arendamine. Me ei tea veel, millised saavad olema täpsed muutused või täpne ajastus, kuid me kaalume kõiki võimalusi.»
Täna teatas teine toiduainekontsern PepsiCo, et loobub oma pannkoogisegu ja -siirupi kaubamärgi Aunt Jemima kasutamisest, sest «selle algupärand põhineb rassistlikul stereotüübil». Enam kui 130-aastase kaubamärgi pildil on kujutatud mustanahalist naistegelast 19. sajandi laadanäidenditest. See kannab endas stereotüüpi, et mustanahaline naine on valge pere teenija või lapsehoidja.
Kaubamärgi uut nime ega pilti ei avaldatud, kuid PepsiCo tütarfirma Quaker Foods teatas, et uued pakendid tulevad turule selle aasta neljandas kvartalis.