Päevatoimetaja:
Angelina Täker
Saada vihje

Riigikogu liikme osalusega kohtinguportaal jahib miljoneid kasutajaid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Flirticu loojad (vasakult): Andres Susi, Allan Martinson ja Andrei Korobeinik.
Flirticu loojad (vasakult): Andres Susi, Allan Martinson ja Andrei Korobeinik. Foto: Tomas Huik.

Eesti investorite poolt loodud tutvumissait Flirtic.com on hetkel ca 300 000 kasutajaga veebiportaal, mille eesmärgiks on aga kasvada lähiaastail miljonite kasutajatega rahvusvaheliseks tegijaks.

Flirtic.com üheks asutajaks on Rate.ee looja Andrei Korobeinik, kes on riigikogu Reformierakonna fraktsiooni liige. Temale lisaks kuuluvad tutvumisportaali asutajate hulka Cherry.ee looja Andres Susi ning riskikapitalifirma Martinson Trigon Venture Partners (MTVP) asutaja Allan Martinson.

Flirtic käivitus aktiivsemalt läinud aasta mais ning juba suvel õnnestus selle loojatel kaasata märkimisväärne investeering maailma ühelt juhtivalt riskikapitalifondilt Almaz Capital Partners (Cisco, EBRD).

Flirticu üks loojaid Andres Susi küll täpset investeeringu suurust ei nimeta, kuid lisab, et see jäi alla miljoni dollari ning ühe alustava ettevõtte jaoks on see igati korralik rahasüst.

Tänaseks on Flirticul erinevates riikides kokku ca 280 000 kasutajat, neist umbes 40 000 Eestis. Samas on uue tutvumisportaali loojate eesmärgid üsnagi ambitsioonikad.

«Me näeme, et 3-5 aasta perspektiivis peaksime olema kümnete miljonitega kasutajatega lahe ja noortepärane flirditeenus, mis on tugevalt sees inglise keelsetel turgudel. Käive võiks olla samal ajal samuti kümnetes miljonites eurodes,» kommenteerib Susi ootusi.

Allan Martinson hindab samal ajal, et kui võtta aluseks näiteks Cherry.ee edu, oleks Flirticu puhul paarikümne miljoni eurone käibeootus viie aasta pärast isegi madal ambitsioon.

Et ambitsioonikaid plaane ellu viia, on vaja ka täiendavalt investeerida. Susi sõnul on omanike soov järgneva 3-6 kuu jooksul Flirticu arendamisse investeerida täiendavalt 1,5-2 miljonit eurot.

Järgneva poole aasta prioriteediks ongi kohtinguportaali arendamine eeskätt ida-suunalistes suurlinnades nagu Moskva, Sankt Peterburg ja Kiiev.

Susi kinnitusel võimaldab selline strateegia suhteliselt odavalt teenus suurtel turgudel ära testida ning seejärel on võimalik rohkem panustada ka lääne-suunalisse arengusse.

Et omanikel on ettevõtte arendamisega seoses tõsised ambitsioonid, on Flirticu sõltumatuks juhatuse liikmeks kaasatud Yahoo asepresident April Henry.

«Meil oli vaja selle tööstusharu taustaga inimest, kes asuks sõltumatuks juhatuse liikmeks,» selgitab Susi, kelle sõnul aitab sedavõrd kogenud inimene avada Flirticu kui noore ettevõtte jaoks mitmeid olulisi uksi.
 

Tagasi üles