Pärnu linnavalitsus alustab turunduskampaaniat «Puhka jälle päriselt! Pärnus», millega kutsutakse Eesti inimesi sel suvel Pärnusse puhkama ja ööbima.
Suvepealinna turismikampaania kutsub Eesti inimesi Pärnusse puhkama
12. juunini vältav siseturukampaania on suunatud 25–55-aastasetele Eesti elanikele, kes armastavad puhata koos pere või sõpradega, broneerivad oma puhkuse ise, kasutavad isiklikku transpordivahendit, hindavad heal tasemel teenindust ja teenuseid ning jagavad oma reisikogemusi sotsiaalmeedias.
Humoorika pildikeele, animatsioonide ja tekstidega reklaamkampaania bännerid ilmuvad Facebookis, Instagramis ja YouTube’is. Kampaaniasõnumid jõuavad ka digi- ja raadiokanalitesse ning mobiilirakendusse Waze.
Kõik digitaal- ja sotsiaalmeedias ilmuvad kampaaniabännerid suunavad inimesed visitparnu.com lehele, kust huvilised leiavad hulgaliselt igat sorti Pärnus ja Pärnumaal puhkamise võimalusi – sihtpunkte, tegevusi, sündmusi, toitlustuskohti, majutusvõimalusi ja muud.
Pärnus puhkamine on Eesti inimeste seas alati populaarne olnud, kuid mitte kunagi varem ei ole pärnakad pidanud koduturul Pärnus suvitamist laiemalt reklaamima. Ent nüüd, kus koroonakriis on võtnud inimestelt võimaluse võõrsile reisida ja välisturistid ei saa piirangute tõttu Eestisse tulla, tuletab kuurortlinn kaasmaalastele meelde, et suvi ilma traditsioonilise puhkuseta Pärnus ei ole õige Eesti suvi.
Saabuval suvel juba 25. korda Eestimaa suvepealinna tiitlit kandvat Pärnu linna ja Pärnu maakonda külastas mullu juunis, juulis ja augustis kokku 185 511 turisti, kes veetsid siin kokku 376 861 ööd. Saabujatest 81 843 olid sise- ja 103 668 välisturistid.
Koroonakriisi tõttu tulevad tänavused külastajate numbrid märkimisväärselt tagasihoidlikumad, kuid siseturismi oluline elavnemine aitaks tagasilangust pehmendada.
Turunduskampaaniale «Puhka jälle päriselt! Pärnus» meedia- ja turunduspartneri leidmiseks korraldas Pärnu linnavalitsus hanke, mille võitis turundusettevõte Optimist Creative OÜ. Kampaania eelarve on 28 000 eurot.