Briti luksuskaupade tootja Burberry teatas, et firma kaupade müük Hiinas ja Lõuna-Koreas on taastunud pärast koroonapandeemia põhja, vahendas BBC.
Burberry müük Aasias on taastunud
See annab omajagu lootust luksuskaupade sektorile, mida koroonakriis on rängalt tabanud. Burberry on kandnud maha 68 miljoni naela eest laovara, mis müüakse nüüd tõenäoliselt allahindlusega. Lisaks hindas ettevõte 157 miljoni naela eest alla kinnisvara.
Praegusel majandusaastal, mis algas Burberry jaoks aprilliga, on käive mõlemas riigis, mida koroonapandeemia tabas esimeste seas, juba kõrgem kui mullu samal ajal, teatas Briti ettevõte reedel, kui avalikustas oma eelmise majandusaasta tulemusi.
Siiski on osa käibe kasvust Hiinas on tinginud see, et sealsed tarbijad on hakanud kodumaal ostma kaupu, mille nad muidu oleksid soetanud turismireisidel, hoiatas Burberry. Ettevõttel on Hiinas üle 60 kaupluse.
Märtsiga lõppenud eelmise majandusaasta eest Burberry dividende ei maksa. Firma käive langes siis kolm protsenti 2,63 miljardi naelani (üle 2,9 miljardi euro). Ärikasum enne ühekordseid kulusid oli 433 miljonit eurot, mis ei erine kuigivõrd varasema majandusaasta omast ja ületas enamiku analüütikute prognoose.