Omniva pakiautomaatide võrgu juhi Evert Rööpsoni sõnul saab saadetisi pakiautomaati suunata minu.omniva.ee veebivormi kaudu. Kuivõrd suunamise korral alustab pakk teekonda sisuliselt otsast peale, siis peab arvestama, et eriolukorras võib suunamise menetlemiseks ja pakil uude sihtkohta jõudmiseks kuluda kuni seitse päeva.
«Klient saab ise otsustada, kas läheb kiirema kättesaamise huvides pakile järgi asenduspostiasutusse või nõustub pikeneva tarnega ja saab saadetise kätte oma eelistatud pakiautomaadist,» selgitas Rööpson.
Milliseid saadetisi saab suunata pakiautomaati?
Pakil peab olema märgitud saaja mobiiltelefoni number, paki kaal peab olema kuni 30 kg ning maksimaalsed mõõtmed 39x38x64 cm.
Pakiautomaati ei saa suunata EPG, EMS ning impordimaksuga või dokumenditagastusega saadetisi.
Lunatasuga paki eest saab pakiautomaadis maksta vaid pangakaardiga.
Pärast suunamise vormistamist saadetakse kliendile selle õnnestumise või ka võimatuse korral teade e-posti aadressile.
Ühtlasi rõhutas Rööpson, et pakiautomaadi ülekoormuse tõttu pakipunkti suunatud saadetisi pole praegu võimalik sealt pakiautomaati ümber suunata, küll aga saab seda teha postkontoreid asendavast pakiväljastuspunktist (näiteks Majaka ja Pirita) või postkontorist.
Selleks, et edaspidi suunduksid kõik pakiautomaati sobivad pakid juba automaatselt kliendi eelistatud väljastuskanalisse, peab inimene lisama Omniva veebikeskkonnas oma kontole eelistused, kust soovib oma pakke kätte saada.
Omniva alustas möödunud nädalal koostööd ka Boltiga, et kliendil oleks võimalus pakk pilootprojekti ajal Majaka või Nurmenuku pakiväljastuspunktist Bolti kulleriga koju tellida.