Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Investeeringud e-kaubandusse on kasvanud kolmekordseks

Copy
Toidukapp.
Toidukapp. Foto: Strongpoint

Baltimaade jaekaubandustehnoloogia ettevõtte Strongpoint statistika kohaselt on kriisi mõjul e-poodide kasutus oluliselt suurenenud ja kauplejate investeeringud e-kaubanduse lahendustesse kasvanud ligi kolm korda.

Strongpointi juhi Priit Petersoni sõnul on poes käivate inimeste arv vähenenud, samas ostetakse korraga rohkem, et poes liiga tihti käima ei peaks.

«Kui poodi minnakse, siis maksmiseks eelistatakse iseteeninduskassat, mille kasutus on kohati suurenenud isegi kaks või kolm korda, võrreldes viiruspuhangule eelnenud perioodiga,» märkis Peterson pressiteates. «Taas näitab see, et poodlejad on piirangutest teadlikud ja proovitakse hoida distantsi ostlejate ja poe töötajate vahel.»

Lisaks e-poodidele töötavad täisvõimsusel ka toidukapid, kuhu inimestel on võimalik kaup e-poest tellida ja nõudlus teenuse järele on viiruse-eelse ajaga võrreldes kasvanud mitu korda.

Klientide suur nõudlus e-kaubanduslahenduste järele on Petersoni sõnul märkimisväärselt kasvatanud firmade investeeringuid nendesse tehnoloogiatesse.

Strongpoint on kaubandustehnoloogiaettevõte, mis varustab suuri Eesti poekette iseteeninduskassade ja e-poe lahendustega.

Tagasi üles