Kuna Eestis kehtiva eriolukorra tõttu on soovitatav vältida otsekontakte, töötati Telias välja lahendused, mis võimaldavad klientidel teha tagastusi pakiautomaatide vahendusel.
Mitmed Telia teenused toimivad eriolukorras pakiautomaatide vahendusel
Telia kliendid saavad saata rikkis mobiiltelefoni hooldusesse või tagastusse pakiautomaadi kaudu. Postikulud lubab tagastamiste puhul katta ettevõte ise.
«Kui klient soovib Telia e-poest soetatud seadme mingil põhjusel tagastada, ei pea ta selleks pöörduma esindusse, vaid saab kõik vajalikud toimingud teha e-kanalite ja pakiautomaadi abil. Ainus tingimus on, et seade peab mahtuma pakiautomaati,» edastas ettevõtte meediasuhete juht Raigo Neudorf.
Pakiautomaatide vahendusel on võimalik kasutada ka Telia «vana uueks» teenust, kus uue telefoni saab soetada veidi soodsamalt sel juhul, kui oma vana telefon vastu anda/saata.