Lugeja küsib: miks on Prismades pooled iseteeninduskassad suletud? (6)

Magnus Altküla
, Tarbija toimetaja
Copy
Sikupilli Prisma.
Sikupilli Prisma. Foto: Raigo Pajula

Prismades on praegusel kriisiajal pooled iseteeninduskassad suletud, selgitas Prisma kommunikatsioonijuht Ivo Rull, kes lisas, et selline abinõu on tarvitusel seoses riigi poolt kehtestatud eriolukorra nõuetega.

Rull kinnitas, et kõikides Prismades on iga teine ehk üle ühe iseteeninduskassa suletud. «Niimoodi tagame, et iseteeninduskassasid kasutavad kliendid ei satuks üksteisele lähemale kui 2 meetrit. Kassadele on paigaldatud ka infosildid,» täpsustas ta.

Kas iseteeninduskassade vähendamine ei soosi pikemaid järjekordi ja inimeste koondumist kassasabadesse, sellele Rulli sõnul ühest vastust ei saa anda. «Järjekordadega on nii ja naa – sõltub kellaajast, poest, nädalapäevast, ilmast jpm. Üldistusi keti lõikes on väga keeruline teha.»

24/7 avatud Prismades töötavad iseteeninduskassad turvakaalutlustel kella 8–23. Mis on aga täpsemalt need turvakaalutlused, seda Rull avalikult öelda ei tahtnud. «Turvakaalutluste üks osa selles seisnebki, et neist avalikult detailselt ei räägita. Vastasel juhul pole need abinõud peagi enam turvalised,» sõnas ta. 

Kommentaarid (6)
Copy
Tagasi üles