
Eelmisel nädalal kirjutasime, et Coop manitseb inimesi kiiremini oma pakiautomaatidesse tellitud kaubale järele minema. Probleem ei tundu lahenenud olevat, kuna nüüd võttis sõna ka Itella Smartpost ja palus klientidel operatiivsemalt tegutseda.
Eelmisel nädalal kirjutasime, et Coop manitseb inimesi kiiremini oma pakiautomaatidesse tellitud kaubale järele minema. Probleem ei tundu lahenenud olevat, kuna nüüd võttis sõna ka Itella Smartpost ja palus klientidel operatiivsemalt tegutseda.
«Kehtivast eriolukorrast tingituna on postipakiautomaati tellitud kaupade osakaal märkimisväärselt tõusnud, ent pakkidel järel käimine osas pakiautomaatides märgatavalt aeglustunud,» märkis Itella Smartpost pressiteates. Ettevõte palus kõikidel klientidel oma pakile esimesel võimalusel järele minna, et ka ajakriitilised pakid jõuaksid tellijateni õigel ajal. Itella pakiveo äriüksuse juht Rauno Parras sõnas, et praegu tellitakse pakiautomaatidesse kaupa rohkem kui jõulude ajal, mis on muidu aasta tipp.
«Kui saate teavituse, et Teie pakk on jõudnud pakiautomaati, minge sellele palun esimesel võimalusel järele. Mida kiiremini Te oma pakile järele lähete, seda kiiremini saame panna vabanenud kappi järgmise kliendi olulise paki,» manitses Parras. «Kõik pakid jõuavad klientideni võimalikult kiiresti ainult siis, kui neile pakiautomaatidesse ka järele tullakse,» lisas ta.
Kuigi valitsuse väljakuulutatud eriolukorrast tingituna on seatud liikumispiiranguid, siis on kõik Itella pakiautomaadid avatud ning nakkusohu minimeerimiseks on ettevõtte sõnul võetud kasutusele maksimaalsed turvanõuded nii pakkide kullerveol kui pakiautomaadi kasutamisel. Lisaks soovitab ettevõte automaadist paki välja võtmise või saatmise järel käed desinfitseerida ning lisakaitsena kasutada ka ühekordselt kasutatavaid kilekindaid või latekskindaid.
Kui tellitud pakk on väga ajatundlik ja soov on seda kohe kätte saada, siis palub Itella võimaluse korral valida sihtkohaks mõni alltoodud pakiautomaatidest:
Pärnu ja Pärnumaa
Tallinn ja Harjumaa
Tartu