Toidukulleri teenust pakkuv Wolt lisas telefonirakedusse kontaktivaba kojuveo uuenduse koroonaviiruse puhangus toidu kojuveo lihtsusatmiseks.
Wolt pakub kontaktivaba kojuvedu
Kontaktivaba tellimuse puhul jäetakse tellimus kas ukse või sissepääsu ette. Tellimuse leiab peale rakenduse uuendamist enne tellimuse kinnitamist, aadressi ja tellimuse detailidega ühelt lehelt, teatas Wolt.
Ettevõtte teatel on näha praegu, nagu ka tavaliselt sellel ajal aastas, tellimuste kasvu. Wolti hinnangul on keeruline öelda, kui palju sellest on tingitud koroonaviirusest. «Jätkame enda numbrite monitoorimist, kuid hetkel on vara järeldusi teha,» kirjutas ettevõte oma blogis.
Wolti teatel on restoranide huvi platvormiga liitumise vastu suurenenud, mis on ka loogiline, sest inimesed käivad vähem väljas söömas. Kullerpartnerite poolelt eeldab ettevõte aga näha vähem kullereid sisse logimas ja kojuvedusid tegemas.
«Mõistame, kui keegi soovib koju jääda või mitte restorani avada ning austame nende otsuseid,» lisas firma.
Ettevõte jälgib Soome peakontoris ja kõigis kahekümnes tegutsemisriigis olukorda ja järgib kõiki WHO ja kohalike institutsioonide soovitusi.
Praeguseks on Wolt teavitanud viiruse leviku piiramiseks kõiki kullerpartnereid WHO soovitustest, kuidas kaitsta end ja teisi enda ümber koroonaviiruse leviku eest.