Päevatoimetaja:
Sander Silm

Kolmandik USA õllesõpradest jätaksid viiruse tõttu Corona ostmata (3)

Copy
Corona õlu. Pilt on illustreeriv
Corona õlu. Pilt on illustreeriv Foto: EDGARD GARRIDO/REUTERS/SCANPIX

Koroonaviiruse leviku tõttu on löögi saanud Mehhiko päritolu Corona õlu, mille jätaksid hiljutise uuringu kohaselt ostmata 38 protsenti küsitlusele vastanud USA õllejoojatest, vahendab CBSNews.

Kiiresti leviva ja surmava uue koroonaviiruse tõttu saab sotsiaalmeedias suurt tähelepanu ka Mehhiko õlu ning seda mitte parimas võtmes. Otsingumootorites on hüppeliselt hakatud rohkem otsima märksõnu «corona beer virus» (koroona õlle viirus) ja «beer coronavirus» (õlle koroonaviirus).

Andmed viitavad sellele, et vähemalt mõned inimesed usuvad nägevat seoseid Corona kaubamärgi ja viiruse vahel.

Sel nädalal viis kommunikatsioonifirma 5WPR läbi uuringu, kus 38 protsenti 737st USA õllejoojast vastasid, et Coronat ei ostaks nad praegusel momendil mitte mingil juhul.

Küsitlusele vastanud regulaarsetest Corona tarbijatest keelduksid sellest nüüd vaid 4 protsenti. Huvitav on ka see, et 14 protsenti Corona tarbijaist ei telliks Mehhiko õlut avalikus kohas. 16 protsenti vastanutest polnud kindlad, kas Corona õlu on viirusega seotud, selgus uuringust.

«Kuigi kaubamärgi teatel mõistavad tarbijad, et viiruse ja õllefirma vahel puudub igasugune seos, on see Corona brändile katastroof. Lõppude lõpuks, milline bränd tahab olla seotud viirusega, mis tapab üle maailma inimesi?» küsis 5WPRi tegevjuht pressiteates.

Corona on Ameerika Ühendriikidesse imporditud õlledest populaarsuselt kolmas, Guinnessi ja Heinekeni järel.

Corona omanikfirma Constellation Brands teatas jaanuari lõpus, et firma pole otseselt mures, et tarbijad õlle ja viiruse segamini ajaksid.

Tagasi üles