Nokia uus nutitelefoni Lumia 900, mis USAs hakkab kandma nimetust Ace, turunduskulud Ameerika Ühendriikides ulatuvad 100 miljoni dollarini, kirjutab tehnikaportaal BetaNews.
Nokia teeb USAs 100 miljoni dollarilise turunduskampaania
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Portaali allikad ei ütle, kuidas hakkavad kulud kolme partneri, Nokia, tarkvaragigandi Microsoft ja telefonioperaatori AT&T vahel jagunema.
Ace läheb alates märtsi lõpust kõigepealt müüki AT&T müügikanalite kaudu, kus Microsoft sai operaatori nõusse, et telefonile antakse nn kangelase staatus. See tähendab, et telefoni hakkab reklaamima AT&T ise, nii reklaamikanalite kaudu kui ka telefonioperaatori müügipunktides.
Kuulduste kohaselt tutvustab Nokia operatsioonisüsteemil Windows jooksvat nutitelefoni Ace järgmisel esmaspäeval Las Vegases toimuval tarbeelektroonikamessil.