Rimi pressiesindaja Katrin Bats andis selgituse populaarsele küsimusele, kuidas ja kas hakatakse eristama klientide endi kaasa võetud ja Rimist käesoleva poekülastuse jooksul hangitud õhukesi kilekotte.
Rimi ei karda uue kilekotisüsteemi kuritarvitamist (4)
Kui olla täpsem, siis ei selgitanud Bats mitte seda, kuidas kilekottidel vahet hakatakse tegema, vaid et sellel ei hakatagi pingsalt näppu peal hoidma. Postimehe sellekohasele päringule lausus Bats vastuseks, et sinna on justkui sisse kirjutatud eeldus, et Rimil oleks põhjust kahelda oma klientide aususes. «Küsin vastu, kas peaks olema,» vastas Bats ja selgitas, et Rimi lähtub oma uues korralduses eeldusest, et nende kliendid on ausad ja austavad Rimi missiooni. Batsi öeldust tulenevalt ei tohiks otsest järelevalvet kilekottide päritolu üle toimuma hakata ja kui oma kott on kaasas, ei tohiks see kassas suuremaid vaidlusi põhjustada. «Kliendid, kes Rimi tasulist õhukest kilekotti korduvalt kasutavad, võiks seda teenindajale mainida,» täpsustas Bats.
«Juba aastaid kasutavad paljud kliendid ka suuri ostukotte, mille puhul me samuti ei kahtle, kas need on poest võetud või varem ostetud. Nii pole plaanis ka õhukeste kottide puhul klientide ausust kahtluse alla seada. Eks see jäägu igaühe enda südametunnistusele,» selgitas Bats ettevõtte suhtumist detailsemalt.
Ta lisas, et õhukeste, puu- ja juurviljalettide toodete jaoks mõeldud kilekottide tasuliseks tegemise eesmärk ei ole neid kilekotte müüa, vaid muuta inimeste suhtumist ja keskkonnateadlikkust. «Ka neid õhukesi kilekotte saab korduvalt kasutada ja seda käitumisviisi tervitame rõõmuga,» lausus Rimi pressiesindaja.