SEB muutis internetipanka sisselogimist turvalisemaks ning nüüd peavad kliendid, kes logivad internetipanka Smart-ID või Mobiil-ID abil sisestama ka isikukoodi.
SEB muutis internetipanka sisenemist turvalisemaks
Muutus juurutati kõigis kolmes Balti riigis korraga ja selle eesmärk on tõsta sisselogimise turvalisust. Lisaks sellele peab internetipanka siseneda sooviv klient algul valima, kas ta on äri- või eraklient.
«Kliendi staatuse valik ja isikukoodi sisestamine on lihtsad lisasammud, mis võimaldavad vältida sisselogimisel hooletusest tekkinud vigu ja pakuvad lisakaitset ka õngitsusrünnakute vastu,» ütles SEB Balti e-panganduse juht Tammo Otsasoo.
SEB tuletab meelde, et Smart-ID ning Mobiil-ID PIN-koodide sisestamisel peab klient olema veendunud, et ta kinnitab enda algatatud tegevust. Samuti palub pank olla endiselt ääretult tähelepanelik SMSi ja e-posti kaudu klientideni jõudvate päringutega, mis sisaldavad otselinke, eriti kiirel tulumaksu deklareerimise ja raha tagastamise perioodil.