Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
/nginx/o/2011/10/17/797012t1h8e37.jpg)
Täna hommikul ei saanud kliendid Eesti Energiaga 40 minuti jooksul ühendust, sest ettevõtte infosüsteemis oli tehniline tõrge.
Eesti Energia kliendid olid täna hommikul pahased, sest ei saanud soovitud ajal e-teenindust kasutada.
Eesti Energia teatel leiti viga üles ja kõrvaldati ning nüüd e-teenindus toimib.
Ettevõtte juhtkond palub vabandust kõigilt oma klientidelt, keda katkestus e-teeninduse töös puudutas.
«Praegu toimib kõik kenasti ja mõni hetk tagasi kasutas Eesti Energia e-teenindust ligi 950 inimest,» ütles Eesti Energia jaeäri kommunikatsioonijuht Katriin Loorents.