Võrreldes 2010. a. detsembriga suurenes viie suurema lehe reklaamimaht 43 külge ehk 5 protsenti ja jõudis 835 küljeni. Reklaamikäive suurenes 90 tuhande euro võrra ehk 8 protsenti, moodustades 1,2 miljonit eurot.
Detsembris müüsid lehed reklaami 1,2 miljoni euro eest
Samal ajal veebireklaami käive kahanes 7 protsenti. Nagu arvudest näha, jäi detsembri reklaam aasta keskmise tasemele.
Meediaanalüütiku Toomas Leito kinnitusel oli detsembrikuu tegija Äripäev, mille reklaamikäive kasvas 75 protsenti. Turuliidriks jäi aga kindlalt Postimees.
Veebireklaami tagasihoidliku tulemuse taustal väärib esile tõstmist Delfi käive, mis kasvas aastatagusega võrreldes 25 protsenti. Portaali reklaamimüük kasvas hoogsalt, kuna Eesti Päevaleht ja Eesti Ekspress delegeerisid reklaamimüügi Delfile.
Autoreklaam on detsembris tavaliselt tagasihoidlik, kuid seekord selle maht suurenenes eelmise aasta detsembriga võrreldes neljandiku võrra. Tervisereklaami oli kaks korda rohkem, aktiivsed reklaamijad olid ka ehitus- ja ravimifirmad. Tagasiminek oli telekommunikatsioonis (-50 protsenti) ja sisustuses (-30 protsenti).
Üle hulga aastate oli ajalehtedes rohkelt firmade pühade õnnitluskuulutusi, kuid nende madal hind lõi keskmise külje hinna alla.
Mullusega võrreldes vähenes reklaamimaht Eesti Ekspressis 9 protsendi ja Õhtulehes 3 protsendi võrra. Teistes lehtedes reklaamimaht aga suurenes: Postimehes 2 protsenti, Eesti Päevalehes 5 protsenti ja Äripäevas 40 protsenti.
Postimehe reklaamikäive kasvas aastatagusega võrreldes 7 protsenti ja küündis 480 tuhande euroni. Eesti Ekspressi käive kasvas 4 protsenti 205 tuhande euroni, Äripäeva müük kosus 75 protsenti, mis tähendas 175 tuhande euro suurust reklaamikäivet. Õhtulehe reklaamikäive kahanes 8 ja Eesti päevalehe oma 1 protsent.
Postimees müüs paberkandjal reklaami 345 tuhande, Eesti Ekspress 205 tuhande, Eesti Päevaleht 165 tuhande, Õhtuleht 135 tuhande ja Äripäev 120 tuhande euro eest.