Päevatoimetaja:
Angelina Täker
Saada vihje

Lugeja küsib: miks ei saa Omniva pakiautomaadis kauba hoiustamisaega pikendada?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Pakiautomaat.
Pakiautomaat. Foto: Mailiis Ollino

Murelik lugeja küsis, miks ei saa isegi tasu eest Omniva pakiautomaadis oleva paki hoiustamisaega pikendada, sõnades lisaks, et Omniva soovitus talle oli anda paki kättesaamise kood kolmandale isikule, mis on küsija arvates turvarisk.

Omniva meediasuhete juht Mattias Kaiv selgitas, et pakiautomaatides olevate pakkide hoiuaja pikendamine on tavaolukorras tegelikult võimalik küll. «Tõesti oleme kõrgete pakimahtude ajal soovitanud klientidele, et võimaluse korral võib pakile järele saata ka näiteks pereliikme või sõbra. Nii ei jää kõrgete mahtude ajal pakiautomaadikapp ühe seisva saadetisega ootele,» rääkis Kaiv.

Küll aga kinnitas ta, et kui kliendil ei ole kuidagi võimalik oma pakile järele minna ning kedagi teist ka saata ei taha, siis on võimalik hoiutähtaega erandkorras pikendada. Selleks tuleb ühendust võtta Omniva klienditoega ning täpsustada pakikood ja pakiautomaat, kus pakk asub. Paki hoiutähtaega pikendatakse sel juhul 7 päeva võrra.

Tagasi üles