Sportland International Group, mis opereerib Baltikumis spordipoode, teenis eelmisel majandusaastal 11,3 miljonit eurot puhaskasumit.
Eesti spordipoe kasum teeb paljudele silmad ette (6)
Kolmes Balti riigis tegutseva kontserni tuntuim ja suurim kaubamärk on Sportland, kuid lisaks opereerivad nad veel Sportsdirecti, Timberlandi ja O’Neilli kauplusi.
Äril läheb hästi. Grupi käive kasvas aastaga mõni protsent 123 miljoni euroni, kuid kasum peaaegu kahekordistus ja ulatus enam kui 11 miljoni euroni. Võti seisnes müügi suurendamises, kuid kulude kontrolli all hoidmises.
Juhatus rõõmustas majandusaasta aruandes, et üldine majanduskeskkond on hea ja inimesed julgevad tarbida. Nii tõotab ka jätkuda. Suurim käibekasv tuli Leedust.
Läinud majandusaastal renoveeris Sportland Tartus Eedeni keskuse Outleti poe ja sulges Zeppelini keskuse poe. Leedus avati kaks Sportsdirecti kauplust ja pandi kinni üks Sportlandi pood.
Grupp toob aruandes välja, et üks edu pant on investeerimine tehnoloogiasse. Näiteks kui 2016. aastal oli poodides 534 ekraani, siis mullu juba 1030 ekraani. Seeläbi vähendatakse paberplakatite arvu poes.
Firmas töötab kokku umbes 1200 inimest.
Ehkki kasumit on teenitud kõvasti, ei plaani ettevõte lähiaastatel dividendi maksta.
Sportland International Groupist kuulub 60 protsenti Sportsdirect.com Retail (Europe) S.A.le, mis asub Belgia Kuningriigis. Ülejäänud 40 protsenti kuulub võrdsetes osades Eesti ettevõtjatele Are Altrajale ja Anti Kallele.