Eesti mobiilne autopesu idufirma UpSteam alustas möödunud nädala kolmapäeval Funderbeami investeerimisplatvormil kampaaniat eesmärgiga kaasata kuni miljon eurot, milleni jõuti kõigest viie päevaga.
Seljakotis autopesula ajas poole nädalaga kokku miljon eurot (4)
Seetõttu sulgeb ettevõte kampaania planeeritust oluliselt varem ehk neljapäeval kell 12. Mitmed investorid, kes investeerisid UpSteami aasta eest esimeses rahastusvoorus, soovisid ka sel korral täiendava panuse anda. Investoreid on rohkem kui 20 riigist, sh Eestist, Suurbritanniast, Prantsusmaalt, Soomest, Luksemburgist, Taist ja Austraaliast. Seekord on investoreid kokku ligi 760 ehk kaks korda enam kui eelmises kampaanias osalejaid.
Kapitalisüstiga plaanib ettevõte arendada oma platvormi ning laieneda kolmele uuele välisturule Norrasse, Poola ja Saksamaale. «Naaberriiki Soome toimus juba laienemine tänavu mais, millega ühtlasi testisime rahvusvahelise turu laienemisstrateegiat. Järgmistest turgudest esimesena alustame Poolas, kuna seal on meile toeks programm The Poland Prize, mis aitab noortel ettevõtetel valmistuda kohalikule turule sisenemiseks,» rääkis UpSteami tegevjuht Martin Kristerson.
Ta lisas, et oluline fookus lasub ka meeskonna kasvatamisel. «Aasta jooksul on saanud üheksast inimesest 50-liikmeline tiim. Veel plaanime luua oma arendusosakonna ja värvata juurde eri valdkondade eksperte nii Eestisse kui ka välisturgudele.»
UpSteam on 2017. aasta veebruaris tegutsemist alustanud Eesti iduettevõte, mis pakub liikuvat autopesuteenust, ühendades omavahel autoomanikke ja mobiilseid autopesijaid. Ettevõtte asutajad on Martin Kristerson, Valjo Kütt ja Aleksis Anijärv. 2018. aastal osales UpSteam Eesti suurimal äriideede konkursil Ajujaht, kus jõuti kolme parema hulka. Tänavu tuli UpSteam turule autopesu mobiilirakendusega ning laienes Helsingisse.