Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Ka Nike’i tossud põhjustavad poesabasid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnis Oja
Copy
Politseinik rahustab  järjekorras olevaid inimesi, kes soovivad osta Air Jordan 11 Retro Concords tosse.
Politseinik rahustab järjekorras olevaid inimesi, kes soovivad osta Air Jordan 11 Retro Concords tosse. Foto: SCANPIX

Apple ei ole ainus firma, kelle tooteid müüakse pühade ajal täishinnaga, samal ajal kui teised peavad tegema allahindlusi - ka Nike’i Jordani tossude kollektsiooni uued tooted toovad poodide uste taha järjekorrad nagu uue iPhone’i müügile tulekulgi.

Tegemist on brändi tugevusega, mis annab umbes miljardi dollari suuruse aastakäibe. Samas on tegemist ka Nike’i strateegiaga, mis hoiab kõige kuumemate mudelite valiku piiratuna ning need pannakse müüki ajal, mil kliendid on kõige enam nõus nende eest maksma, kirjutab The Wall Street Journal.

Eile moodustusid sadade inimeste pikkused järjekorrad enne avamist Nike’i esinduspoodide uste taga, sest müüki tulid Jordani kollektsiooni uusima mudeli, Jordan Retro 11 Concord, tossud. Uste taga olid need, kes jäid reedel, mil kaup müüki paisati, hiljaks. Tossud maksavad 180 dollarit (138 eurot), aga inimesed on nõus nende eest sellist hinda maksma, sest need lihtsalt meeldivad neile, kirjutab majandusleht.

Märksõnad

Tagasi üles